kolo ruletki

STRATEGIA RULETKI

Albert Einstein rzekomo powiedział, "Nie możesz postawić w ruletce dopóki nie ukradniesz pieniędzy ze stołu".

Jak dotąd, liczne pieniężne zakłady w ruletce inspirowały przez lata graczy do próby obstawiania gry używając jednej lub więcej wariacji strategii obstawiania Martingale, w której gracz podwaja zakład po każdej przegranej, tak żeby pierwszy wygrany byłby odegrał wszystkie poprzednie straty, plus wygrał dodatkowo sumę pieniędzy równą pierwszemu zakładowi. Powołujący się na artykuł Martingables, ta strategia zakładu jest fundamentalną wadą w praktyce i nieuchronna długoterminowa konsekwencja jest dużą finansową stratą. Nastepną strategią jest system Fibonacciego, gdzie zakłady są przeliczane według porządku Fibonacciego. Nie bacząc na wyraźny postęp, nie ma takiej strategii która potrafi statystycznie pokonać przewagę kasyno.

Podczas gdy nie ma strategii do wygrania pieniędzy, redaktor New York Timesa Andres Martinez opisał przyjemną metodę obstawiania ruletki w swojej książce w Las Vegas po tytułem „24/7”. Nazwał ją „głupawy eksperyment”. Pomysł polega na podzieleniu jednej sesji ruletki wsparcia finansowego na 35 części. Ta część to zakład na szczególny numer na 35 kolejnych obrotów. W te sposób, jeśli numer uderzy w tym momencie, gracz wygrywa z powrotem pierwotne wsparcie finansowe i może zagrać konsekwentnie następne obroty z pieniędzy kasyna. Jednakże, jest tylko (1-(37/38)35*100%=60.68% prawdopodobieństwa wygrania w granicach 35 obrotów (wliczając podwójne zero w kole z 38 przegródkami). Powszechnym błędnym przekonaniem jest to, że zielone numery są numerami kasyna i to przez obstawianie na nie zyskuje „house edge”. W istocie to jest prawda że przewaga bierze się z istnienia zielonych numerów (gra bez nich byłaby statystycznie bardziej uczciwy). Jednakże nie są bardziej lub mniej prawdopodobne pojawiać się częściej jak inny numer.
Rozmaite próby zostały przeprowadzone przez inżynierów w celu opanować „the house edge” przez przewidywanie maszynowego przedstawienia koła, szczególnie przez Józefa Jaggera, człowieka który rozbiła bank w Monte Carlo w 1873. Te programy działają przez określanie, że wpadnięcie kulki na pewien numer jest bardziej prawdopodobne. Claude Ahannon, matematyk i informatyk, znany ze swojego udziału w informatycznej teorii, zbudował prawdopodobnie pierwszy „wkładany” komputer do przewidywania w 1961roku.

W celu uniknięcia takich wyczynów, kasyna monitorują występy na ich kołach i wyważają je regularnie, próbując utrzymać wyniki najbardziej przypadkowe jak tylko się da.

Ostatnio Thomas Bass w swojej książce The Newtonian Casino 1991, twierdzi że jest w stanie przewidzieć obrót koła w realnym czasie. Jest również autorem The Eudaemonic Pie, który opisuje wyczyny grupy komputerowych hakerów, którzy nazywali siebie Eudaemons, którzy w latach 70 używali komputerów w swoich butach do wygrywania w ruletce przez przewidywanie gdzie zatrzyma się kulka.

We wczesnych latach 90 Gonzalo Garcia-Pelayo używał komputera do modelowania tendencji koła ruletki w Casino de Madrit w Hiszpanii. Obstawiając najbardziej prawdopodobne numery pośród członków swojej rodziny, był w stanie wygrać ponad milion dolarów przez okres kilku lat. Sąd ukazał przychylność kiedy zalegalizowanie jego strategii było wyzwaniem przez kasyno.

W 2004 roku, zostało zarejestrowane, że pewna grupa w Londynie używała kamer w telefonach komórkowych do przewidzenia toru kulki, metodę oszukiwania nazwano sector targeting (sektor celowania).[2] w grudniu 2004 roku sąd rozstrzygnął, że nie oszukiwali ponieważ ich specjalne laserowe kamery i mikrochipy nie wpływały na piłkę- zatrzymali całe £1.3miliona.

Obstawianie tylko czerwonego pola

Jedna (możliwą) do przemyślenia strategią byłoby postawienie na lądowanie kulki w czerwone miejsca na danym numerze wirowania, np.38.

Znajduje się 18 czerwonych miejsc na stole do ruletki z 38 całkowitymi przerwami. Dzieląc 18 przez 38 wynik prawdopodobieństwa na lądowanie wynosi 47.37%. To przewidywanie może być użyte w podwójnym rozdaniu i zbliżone w standardzie do normalnego rozdania.

Postępując w ten sposób wskazuje się, że jeśli koło obróciłoby się 38 razy jest wtedy 99% prawdopodobieństwo, że kulka wylądowałaby na czerwonym przynajmniej 10 razy. Jest wówczas 83% prawdopodobieństwa, że w 38 obrotach kulka wyląduje na czerwonym przynajmniej 15 razy, poza 38 obrotami jest 50% szansa że 18 będzie czerwonych.

Jednakże punkt break-even jest 19 obrotów, jednakże zakład na czerwonym równy jest 2:1 i prawdopodobieństwo 19 czerwonych obrotów w 38 jest 37%. To wskazuje na trudności wygranych przez tylko obstawianie na czerwony.

Wyniki trafiają się jako że wskazuje dzielenie 18 przez 38 równa się 47.37% , kulka wyląduje na czerwonym mniej niż połowę razów. Procent zastosowanych w podwójnie nominowanych i standardowych rozdaniach kreuje obszerne dzielenie prawdopodobieństwa od 18 czerwonych obrotów do 19 czerwonych obrotów poza 39 obrotami. W zasadzie jest małe prawdopodobieństwo obrócić więcej niż 18 czerwonych obrotów poza 38 obrotami.

Obstawianie wielokrotne

Ten rodzaj obstawiania jest kombinacją czerwonego obstawiania i systemu martingale. Oprócz tego zakładu również zawiera liczby nieparzyste. Zaczyna się z obstawianiem jednego na każdym czerwonym nieparzystym (lub można na każdym czarnym parzystym). Traktuje się każdy zakład oddzielnie. Kiedy jeden zakład przegrywa, podwaja się go. Kiedy wygrywa, wraca się do pierwszego układu. Powodem, że ta technika utrzymuje gracza w grze tak długo jest to, że jest 25% szans wygranej razem z obstawianiem czerwonych nieparzystych i jest 50% szanse na parzyste. Oczywiście ażeby, żeby ta metoda służyła potrzeba byłoby nieograniczonej ilości pieniędzy.

Obstawianie tuzina

Istnieją dwa rodzaje tego systemu, pojedyncze i podwójne obstawianie tuzina. W pojedynczej wersji, używa się postępowo wzrastającej ryzykującej kwoty zaczynając od minimum listy kasyno do maksimum. Celem użycia tutaj pojedynczego tuzina do wygrania przed dojściem na koniec listy. Wiele technik używa go w ten sposób: obstawianie tego samego tuzina do ukazania się po dwóch kolejny zjawieniach się, obstawianie na tuzin pojawiło się większości na ostanie 15, 9, lub 5 obrotów, stawianie na tuzin, że po długiej nie obecności 7 lub więcej ukazywać się po raz pierwszy. Wersja z podwójnym obstawianiem uzywa dwóch podwójnych tuzinów i pół rozmiaru z listy z wersji z pojedynczym tuzinem.

ruletka online


Mamy takze inne serwisy z grami hazardowymi ktore mozemy polecic: kasyno - serwis w którym znajdziesz gry hazardowe, porady do nich jak i ine cenne informacje zwłaszcza dla poczatkujących graczy. Tam znajdziesz darmowe gry kasynowe  oraz gry hazardowe na prawdziwe pieniądze.